Kaptam apukától egy radírgumit, szép zöldet. Ha ceruzával írok valamit, és el akarom tüntetni, csak jól, jól, jól meg kell dörzsölni: és volt írás, nincs írás. Mint a varázslatban. Csak nagyon kell vigyázni: nem szabad túl sokat radírozni vele, mert kilyukad az irka.
De én olyan csodálatos radírt szeretnék, amivel nemcsak azt lehet kiradírozni, amit leírtam, hanem azt is, amit kimondtam. Mert ha volna egy ilyen radírom, akkor kiradíroznám, hogy Ferinek azt mondtam: te utálatos hülye. Meg: te irigy kutya. És azt is kiradíroznám: nem fogok játszani veled, és add vissza a focimat! De az ilyen csodálatos radírgumival se szabad nagyon sokat radírozni, nehogy kilyukadjon a barátság.

A bejegyzés trackback címe:

https://jegyzetfuzet.blog.hu/api/trackback/id/tr962239017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása